pressure dengan exams

BLUR...

keluar awal tak semestinya bleh jawab semua...kan...

pada aku, keluar awal sebab aku tak nak membodohkan diri stay lama2 kat dalam hall yang sejuk...with no possible answer that can pop out of my head to the script...

so aku diamkan aje when people say that "giler berlagak kuar awal..." or "hebat kau kuat awal, bleh jawab sumer la tu..."

aku jer tau camner susah aku nak menulis apa yang aku rasa releven nak ditulis...kepala otak aku ni dah tepu nak dikirakan tapi still...have to keep on tulis and not knowing what i write is wrong or right is very heart-aching..

tapi nak wat camner lagi kan...students...needs to comply with examinations so that u'll pass degree...

aku da pening...tinggal lagi satu paper jer lagi for this sem...i hope aku bleh dapat yang baik punya...

tapi chances to get to an A tu da aku tanam dalam2 dari tanah realiti...chewah...

banking ni cam da takde harapan jer nak A...both my test is sucks..

aku nak wat apa lagi...study jer la...let ALLAH do the rest...bak kata Miss Aida...

yes...let ALLAH do the rest...


Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS