GEGAR BLOGGER BARU

Assalamualaikum semua,

Jahn lagi, sila jangan menyampah!!


this is just a courtesy, macam biasa kena letak, walaupun suka ke kacakkan Bro Ben tapi tak suka sangat pun gambar ni... wahahahahahaha!! Bro, jangan marah gurau jer!! sesiapa nak join sila kelik sini Segmen : GEGAR BLOGGER BARU !
tadi blogwalking, kan... padahal takdelah walking sangat, alih-alih ke belog Ben Ashaari jugak berkali-kali pun... so, nampaklah entrynya yang bertajuk Segmen : GEGAR BLOGGER BARU !, alah... biasalah Bro Ben kan suka buat benda-benda mcam ni, enjoyyy!!

so, dalam banyak-banyak gambar saya pilih yang ini... sorry kalau gambar ini sensitif atau pun mengundang rasa tidak selesa tetapi saya nak kongsikan yang ini jugak...

gambar ini dari entry Bro Ben yang bertajuk Ini aku ..Ben Ashaari, sekitar March 2010.
mesti ad ayang atk suka gambar mayat ini, kan... sebab korang mesti akan bayangkan korang pulak yang jadi macam itu, but hello... memang pun, kan...

okaylah... nak teruskan dengan segmen ini...

followers saya hanya...
setakat hari ini, hari Isnin, 28 March 2011, pukul 11.33 pagi... Jahn hanya ada 39 Followers, sedih, kan... padahal account blogger Jahn started on 2008, 4 tahunlah siolll!! tapi Jahn started to be a little more serius in blogging pada October last year... so, practically, I'm a new blogger!! wahahahaha!!

kenapa saya amik gambar ni?
sebabnya saya suka the whole entry itself tetapi untuk dikongsikan rasanya baik saya ambil gambar ini, Bro Ben macam suka nak saling mengingatkan, serius cakaplah.. blog beliau bukannya blog nasyid... wah Jahn baru beri satu terminology untuk blok berunsur keagamaan, blog nasyid!! ahahahaha, kuajaq, kan!!

takdelah, I mean blog Bro Ben simple and direct, dia jujur berkongsi everything, sebab itulah ada berpuluh-puluh entry sehari sebulan mencecah ratusan, kan... haha..

kenapa saya jadi blogger?
sebab pertama adalah untuk memahami WEB 2.0, kan... technical sangat reasoning, kan, konon-konon educated padahal kau bodoh alang, kan... but seriusly, time saya buat this blog,
saya belajar information technology dekat diploma level dulu... waktu itu saya ni kan dari kampung pendalaman Pahang, katanya... di celah ceruk Jerantut waktu itu... Internet is a little taboo lagi waktu itu... tak macam sekarang, budak umur 4 tahun ada Facebook, kan,,, mengarutkan, padahal bapak dia yang guna nak mengayat pompuan , kan...mengarut sudey...

the second reason is that saya nak berkawan, bersosial di internet...

blog wajib hari-hari adalah...
rasanya penerangan di atas menunjukkan blog harian yang saya cekidaut adalah Santai Bersama Ben Ashaari, kan...

so, itu sahajalah buat masa sekrang ini, saya nak berlakon rajin kejap yer semua... assalamualaikum gudbai!!!

Comments

fashah84 said…
salam ziarah..

semoga maju dlm dunia blogging ni...
Unknown said…
Saye pon join segmen abg BEN
Salam Kenal..
Nice blog sahabat..
best dapat follow ur blog..
keep moving on..
klu free singgah ke blog saye..
http://purplebloggerboyz.blogspot.com/
Mohamadjahn said…
assalamualaikum kepada kedua-dua fashah84 dan fahmie firas...

terima kasih kerana membaca!

salam kenal juga..keep in touch selalu ya..
senyumSOYA said…
dtg dri blog abg ben~ senyum sipu2~
salm kenal...
Lulu Caldina said…
keep it up...dengan tekad dan semangat, tak mustahil kita akan berjaya juga dalam dunia blogger...yeah..
[k]o{q}i[n] said…
aloo dude..

blogwalking here..

nice blog anyway..
nadiem sharmz said…
salam..jengok2 dari geng gegar BA..enjoy bloging yer!!..oyeah!

snang2 mai la cni....

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/gegar-blogger-baru
Mohamadjahn said…
salam kenal semuanya,

senyumSOYA,
senyum sipu-sipu pun boleh!! hehe..

Lulu caldina,
terima kasih atas semangat yang dikongsi, hopefully akan success...;)

[k]o{q}i[n,
thanx dude...hehehe
Unknown said…
singgah dari blog pcb..
salam kenal..
follow anda
Entri Terkini; GEGAR BLOGGER BARU | AZIZUL HAKIM
Pak Aji said…
salam kenal.. saya pak aji.. dtg dari blog haji ben.. usah biarkan di hidup anda di selubungi misteri....
nick_riena said…
salam kenal...

datang terjah dari segmen abg ben..
cik ungu said…
salam..
cik ungu singgah dari blog abg ben..
n folo u..:)

rerajin meh tengok sini naa..
http://sitishafur.blogspot.com/2011/03/gegar-blogger-baru.html
diyana said…
singgah dari blog abg ben!! ^^ suka3..
miss nana said…
salam satu belog abg BEn..
>.<
jom follow-mollow missnana juge..
jemput3..:D
lenloy said…
Dari blog encik ben..salam kenal..
Izamir Ridzwan said…
nice blog, happy dapat jumpa kawan baru

http://www.izamirridzwan.com/
Cikin said…
haihaihai .
cikin singgah dari blog BA (:
SiS NaD said…
SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... SiS TiNGGaLKaN JeJaK DaRi BLoG aBG BeN MaLaM2 BuTeR Ni... HeHe!~ NiCe BLoG u HaVe!~ (^_____^)V
iekah said…
hye..
terjah blog u..
nak gegar blogger baru..=)
hepy blogging !
follow u =)
http://iekahridzuan.blogspot.com

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS