fb notes on COOL! NO.2- COOL! ~ COOL! ~ Surihana

Surihana, It was so hard for me to find how can I describe how Surihana really is. Mula-mula bayangkan dia macam stacy tapi tak mungkinlah,kan…

The ideal for Surihana binti Abdullah is that she has short hair, a very white complexion and a definite babes, okay! So, sepatutnya senang untuk aku cari macam mana rupanya Surihana ni. Tapi still aku rasa susah sangat. Lepas tu aku jumpa gambar ni… direct screen shot yang aku ambil sendiri dari movie It’s a Boy Girl Thing satu ketika dulu, dalam movie ni nama dia Nel, tapi aku tak tahu apa nama sebenar dia, korang kenal tak? Tiba-tiba aku macam malas pulak nak google cari… this is one of my favourite movie I ever watched…

Another benda yang penting ialah perangai Nel dan Surihana ni hampir-hampir alike… itu yang membuatkan aku boleh relate 2 watak ni bersama-sama… anyway, kalau korang nak tahu lebih lanjut lagi…apa kata korang tengok movie ni sendiri… cereka ringan tentang cerita cinta remaja…

So, korang boleh judge comel tak dia ni…

Kadang-kadang Surihana boleh jadi sangat pendiam, dia murung kerana diabaikan keluarga…

Dalam mata Surihana terbit rasa kecewa yang amat sangat apabila siapa yang dia percaya mengkhianati kepercayaannya…

Normal bila anak gadis sebegini gembira saat memandang cinta…

Kadang-kadang ada masanya Surihana bersikap kebudak-budakkan dan dia takkan berganjak dari pegangannya selagi korang tak boleh prove kenapa dia salah…degil…

Jangan buat dia marah, Surihana memang kepala batu… kalau nak bergaduh, cubalah cari pasal dengan dia…

Cair bila tengok dia secomel ni…pandangan matanya melihat bahagia…

Surihana ni dalam cerdik-cerdiknya, kadang-kadang bodoh alang jugak… lembab tak hengat!

Hah!!! Perangai perempuan ke-po-chi sangat, Surihana juga suka bergosip…

Perangai buruk dia, makan bersepah… tak senonoh… budak lagi… eh, dah form 5 dah kot…

Surihana binti Abdullah dari mata aku… buat masa ini…

Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS