korang nak beli emas? dinar emas?

aku memang bangga dengan kawan2 aku yang berminda dan berjiwa usahawan ni...yelah orang melayu, kan...baguslah berniaga...naikkan bangsa sendiri...kita sokong jela...ada duit ke tak de duit ke..adalah cara nak menyokong tu, kan...so ini adalah cara aku nak tolong dia...sikit sebanyak....walaupun macam haprak jer aku nak tolong ni tapi kita cuba je la yer....

korang taukan nilai emas ni forever... kalau tak tahu google je lah kejap cari info sendiri...malas aku nak cari provide kat korang kat sini...letih...study tak habis lagi, ahad ni exam...enough!!!

so, emas itu, dalam agama sendiri ada kata yang nilai emas itulah yang paling afdal digunakan dalam jual beli kan..hahaha, aku main sebat jer...sorry, sorry kalau salah tapi betullah, nilai emas ni kalau nak diikutkan lebih stabil dari commodity money kan...so...commodity money ti pun aku made up jer..tak tau what term yang betul2..main sebat je aku ni kan..hahaha

jadi, kalu korang terfikir nak beli dinar emas atau emas terus...korang contak mamat ni kat FB...doa akan siap sedia mambantu urusan juala beli anda nanti...haha...panggil jer dia Mady...nama glemerzzzsss, maksud dia...hahaha, rahsia...

click kat sini untuk masuk FB dia..selamat berurusan dengan dia yer...
inilah rupa bentuk dinar emas tu kalau aku tak silap...alaaaa, korang deal jer la ngan dia ehh...

hah, kemain lagi jongkong2 emas..akau tak sure la camni ke ebntuknya tapi emas bentuk mangkuk tandas pun bernilai, kan...alaaaaa...korang deal jer ngan dia..dia baik..tak makan orang...

Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS