apa kaitan Ben Ashaari dan Unifi? adakah mereka...hehe..takdelah!!

Assalamualaikum semua,




sesiapa nak ambil bahagian dengan contest kilat, berkelajuan cahaja, Gegar 1000 Blog dari Bro Ben... silalah daftar dengan Unifi...


inilah Fiber optik, ia akan mengubah hidup anda buat selama-lamanya, wah...TM bayar aku ke nak cakap camni, kan... perasan sudey!!

takdelah... ramai yang cakap internet connection cam s**l, HRM, kan... so, last resort kenalah dapatkan broadband provider yang laju... buat masa ini Unifi adalah yang ter-OK kot... aku main sebat je sebenarnya... dah tu masing-masing broadband provider claim mereka ya ng paling best... nak wat camner, kan... tapi setahu aku dan selama aku belajar (kelas E-Commerce and Information Tech. yang aku selalu ponteng itulah!!), katanya Fiber Optic adalah yang paling laju setakat ini... tak tahulah betul atau propa... tapi feelingggg betul jelah, kan...

anyway, seriuslah, dengan line internet yang cam beruk ni, kan... camnerlah aku nak join segmen Bro Ben yang memerlukan speed, agility dan precision itu, kan... alamak... melepaslah nampaknya... anyway... saya akan cuba tunggu untuk join for kumpulan 10 sebab, itu group saya...

sebenarnya saya tak sure camner game ni, siapa-siapa dari any group boleh terjah je atau hanya mereka dari group itu sahaja...hmm, takpelah... memang tak sempat dah pun...demet!!

hahah...gilalah Bro Ben... genius boleh fikir nak buat contest yang bermain dengan masa ni, totally in the nick of time... saya kena beli Unifi secepat mungkin letak kat umah camni...

untuk maklumat lanjut berkenaan Unifi, sila klik sini

sekian iklan saja-saja...

Flash pun tak mampu nak catch up dengan contest ni, so tahniah kepada pemenang!!

Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS