perempuan tua itu call...then...

Assalamualaikum semua,

Jahn nak story morry sikit ni...perlu diingatkan di sini... ini bukan kutukan atau caci maki cuma Jahn terasa pelik sedikit... motippp kau call aku?

ceritanya bermula begini...


dia call then say, " hello, hello baby" eh salah..."hello, encik fauzan sibuk ke?"

lepas tu dia mengadu-dombalah dekat aku, kan...eh mengadu-domba ke?mengadu-domba tu bukan  maksud lain ke? ahh, lantaklah...

pada suatu hari... burung pun berkicauan... ada yang bekerja... ada yang bergembira... haaa!! Usop Wilcha, kan... tapi masalahnya, bukannya ada yang bergembira... ada yang call aku pagi-pagi ni mengadu, kan... last-last day macam ini pun ada jugak yang nak call nak cakap hal remeh temeh, kan... suka ke aku? tidak rasanya...

okaylah, kalau korang dapat email dimana orang menegur kau sebab cara kerja kau tu tak betul... berkali-kali orang cakap kau buat tak faham lepas itu kena sembur sedas dua... kau nak complaint buat apanya? dah kau sendiri, kan yang tak faham bahasa... aduh... orang lain yang marah-marah kau... kenapa report kat aku macam aku manager kau? sungguh malas sebenarnya nak melayan kerenah pompuan tua yang sorang ni... sangat-sangat...

oh, perempuan tua itu sungguh annoying okay... nasib baik hari ini last day aku... alhamdulillah...

aku rasa, kan... patut nya kau mengadu pada Tuhan Yang Maha Esa lagi okay, kot daripada mengadu kat aku yang... "ADA AKU KESAH" ni...hmmm, susah orang tak faham bahasa, kan...
p/s - bukannya Jahn ni isn't a good listener tetapinya... peompuan tua ini memang annoying, okeh!!

Comments

S Y A Z A said…
hahahha...
last day kn..
so, tadah kn aje la tinge tuh..

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS