entry khas buat follower Jahn yang ke-100 dan 101

Assalamualaikum semua,

Jahn dekat sini sihat sahaja... macam biasalah, pelajar tahun akhir yang sedang bertungkus lumus menyiapkan thesis (nampak sangat kau menipu, kan!! kau tak buat apa-apa lagi!!), TATTTT-lah Emil, kau bleh tak cover je aku, buat aku macam pelajar cemerlang? hahhhh, sial!!!

okaylah pedulikan Emil gila tu, kawan-kawan... hehehe... Jahn buat entry ini adalah untuk menghargai follower Jahn yang ke-100, dan untuk me-welcome aras baru dalam mengumpul follower, macam yang Jahn pernah cakap dalam entry 101 itu, kan... mencapai suatu tanda aras yang dirasakan gah itu membawa kita kepada tahap usaha yang perlu ditingkatkan lagi...

okaylah, lets get to business!!!

follower ke-100 adalah...

Cik Mira Halim
pemilik belog "MIRA HALIM" ini berasal dari...entah, hahahaha... sebab tengok profile dia takde tempat asal... tetapi beliau adalah seorang setuden lagilah berdasarkan profile beliau... lokasinya adalah penang + melaka, wah, how can she at 2 places at once... hebat... teleporter!!! hehehe, mira, gurau-gurau je tau... anyway... silalah menjengah belog beliau... cantik belog itu...

dan follower yang ke-101 pula... adalah...

Cik Cempaka
Hmm, Jahn suka dengan nobor 101 sebab ia merupakan suatu nombor yang membawa harapan yang besar pada Jahn... satu selepas seratus adalah kemungkinan untuk kita capai suatu yang lebih dalam hidup kita, tak kisahlah dalam apa sekali pun... so, dalam berbelog ini, CIK CEMPAKA telah memberikan saya some sort of harapan yang saya boleh kedepan lagi dalam dunia blogging ni... terima kasih kepada beliau... silalah menjengah belog beliau di SI CEMPAKA BIRU...okeh!!

p/s - pada Jahn bloggers should be like brothers and sisters... sama-sama suka menulis, sama-sama suka berkongsi, sama-sama suka berkarya... so, blogging pada Jahn adalah satu Fraternity versi siber... and Jahn rasa bloggers should always support each others!!!

Comments

Cik Cempaka said…
owh..thanks beb

really appreciate that...

ur blog memang cool..
pRiNceSSmYra said…
mira adalah berasal dari penang dan berstudian di melaka,,,maka jadi la penang + melaka
^_^
Unknown said…
awak, tuan empunya blog....cik mira a.k.a MOYANG tu tgh bangga sesgt dgn sye, sbb awk buat entry pasal die........=P
pRiNceSSmYra said…
hoi nananadya: asal anda kat sini,,g men jaoh2 la,,huhuhu

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS