Assalamualaikum semua, anda kini berada di rancangannnnnnn... segmen ( gitu, kannn mengada feeling chef wan, kan... bodoh, kan.. ) seperti biasa, kita tak payah cakap banyak... kalau segmen je mestilah aku join segmen bro Ben kita itu, kan... bukan tak nak join blogger lain punya, tapi buat masa sekarang ni... buat yang bro Ben dulu la... pelan-pelan kayuh katanya... Ok.. untuk join segmen ini .. cam biasa ... 1. Sila letak header Ben Ashaari Blog .. eh salah!! saja je, kann letak gambar ni... motippp!! bro... sila jangan marah... bergurau... hahaha... haaa... baru betul... sila kelik sini untuk turut serta ( kamus dewan sangat aku, kan... turut serta katanya... ) 2. Tajuk .. BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA ! dan linkkan ke entri ini .. dah, bro... sila kelik link di atas, ya semua... 3. Sila beritahu kenapa anda tak suka ANONYMOUS .. sebabnya adalah... ada diantara mereka ni, adalah orang-orang yang tak boleh tengok orang lain hidup senang.....
Assalamualaikum semua, Jahn lagi, sila jangan menyampah!! this is just a courtesy, macam biasa kena letak, walaupun suka ke kacakkan Bro Ben tapi tak suka sangat pun gambar ni... wahahahahahaha!! Bro, jangan marah gurau jer!! sesiapa nak join sila kelik sini Segmen : GEGAR BLOGGER BARU ! tadi blogwalking, kan... padahal takdelah walking sangat, alih-alih ke belog Ben Ashaari jugak berkali-kali pun... so, nampaklah entrynya yang bertajuk Segmen : GEGAR BLOGGER BARU ! , alah... biasalah Bro Ben kan suka buat benda-benda mcam ni, enjoyyy!! so, dalam banyak-banyak gambar saya pilih yang ini... sorry kalau gambar ini sensitif atau pun mengundang rasa tidak selesa tetapi saya nak kongsikan yang ini jugak... gambar ini dari entry Bro Ben yang bertajuk Ini aku ..Ben Ashaari , sekitar March 2010. mesti ad ayang atk suka gambar mayat ini, kan... sebab korang mesti akan bayangkan korang pulak yang jadi macam itu, but hello... memang pun, kan... okaylah... nak teruskan dengan...
Assalamualaikum semua, ini adalah entry nak join segmen Bro Ben... setelah beberapa lama...kan... nak, join? click sini... tak tahu lagi Bro Ben nak buat segmen apa tapi tarikh tutup is ahad ini... alah korang tengok jelah dekat belog beliau... da bagi link, kan... tak reti? nak ken ajar lagi? marah, kan....sorry... bergurau...marah... so, tunggu apa lagi korang? pegi cekidaut belog bro Ben dan menag..eh..dia kat atakde hadiah..ini segmen ikhlas nak berkenal-kenalan lagi... peace!!
Comments