yang ni last

dah istudent portal tak bleh bla kan...lantakkan jer...ingatnya nak cek ari sabtu jer...

tapi pagi tadi waktu nak bersiap-siap nak g keje...gatal tangan pulak nak dengar lagu...lagu korea la kan...bukak la lappy...alang2 menyeluk pekasam, broadband tersedia terjolok kat dalam usb port...bukak le tenet...fb dulu..mengada, kan fb pepagi buta...

ingatkan aku jer yang  mengada lebih...yanie pun sama...dem!!! si tua itu meng-im aku...suruh tgok result...uitm send email..dari nak cek ari sabtu, tetiba lak tak tertahan godaan nak menonton result sendiri, kan...aku pun bertambah mengadalah nak tengok...

yanie pun sama, mengada-ngada nak tau result aku berapa...tapi sebelum bagitau aku punya..aku tanya dia punya dulu...keberatan nak gtau...tapi last2 bagitau gak...alhamdulillah, lulus pun semua orang, kan...berkat usaha...adalah rezeki masing2...

dah dapat tengok jer terus speechless...OMFG...














BEST DAY EVER!!!
bleh tak?!!!

Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS