jeles dengan mereka...

tak sangka pulak aku, dua orang yang dekat dengan aku membuatkan aku sangat jeles dengan mereka tika dan saat ini.

entahlah, menjadi satu kebetulan pula mereka melakukan perkara yang sama. melancong sewaktu cuti sekolah memang best...kan...(aku jeles).

kalu melancong sahaja, aku takdelah kisah sangat sampai nak menulis entry kali ini, tapi masalahnya kedus-dua mereka memilih untuk ke LANGKAWI untuk bercuti, hai...menganjing aku yang terpaksa bekerja ke?

haaaa... apalah ansib badan yang dah sakit-sakit belakang ni...kerja memang penat, inikan pulak mendengar citer yang best sangat mereka bercuti, bertemankan bunyi gulungan dan pukulan ombak siap bagai..aduh...demmmm!!!

okaylah, panjang mukadimah dengki ngn kebercutian orang ni, kan... straight to the point je lah...

orang yang pertama adalah...my baby...Yanie Asgarali (ye, hati kama kamu kami itu...)



yanie...? sihat?!!!


yang si yanie ni memang rapat habis la...3hb ini dia akan meneruskan pengajiannya di UiTM pada peringkat PhD...ngehhhhh!!! wa, yanie jangan marah...marah itu api...api itu asal kejadian setan...setan itu...bukan aku...exhousemate kau dulu...wakakaka...takla...

berbalik kepada cerita yang hendak diceritakan, yanie ke Langkawi untuk feeling2 lawa...ngehhhh...haha, tidak..untuk bercuti dengan keluarga tersayang (KELUARGA TERSAYANG ye, bukan ABANG TERSAYANG tau, tolong faham)...banyak hal lah dia nak citer lepas balik dari langkawi tu, selepas belognya bagai bersarang ditinggalkan seratus tahun, balik2 jer dah tukar layout siap bagai ni hahhh, tukar nama belog beliau dan uploada entry yang panjang tak hengat untuk menunjukkan betapa gembiranya dia bercutey di pulau langkawi bumi mahsuri itu! demyu yanie...lalau cukup untuk membuatkan aku terbuai-buai hendak bercuti juga sabtu ahad ni...demit!!!

yang kedua adalah... kak Dhiya Zafira...


ini salah satu langkah promosi secara tidak langsung, ya...royalty please...

(yang ni kena control sikit, tiada kata-kata kesat di perenggan ini, yer...)

kak dhiya ni aku kenal dekat internetlah...kenal dari novel sebenarnya..peminat, kan...so dari situ startlah rapat sket2...tak pernah jumpa lagi pun...tak tahulah kalau dah jadi novelis dekat alaf baru bleh jumpa, kot...

yang kak dhiya ni pulak dah kecah lama dah nak mendengar bunyi ombak la siap bagai...kalau tengok FB beliau memang penuh dengan perkataan ombak, bercuti, NBF, tension dan macam-macam lagilah...

tapi beliau deservelah untuk bercutey kali ini, kan...selepas bertungkus lumus menyiapkan manuskrip terbaru...judul semenara yang sudah direjek itu, NBF...

hmm, well itulah dia...best betul bercuti, mandi laut... memancing, snorkelling, macam-macam lagilah...aku ni hah...duk la menaip entry ni kat ofis...demit!!!!!

p/s - tapi aku curious jugaklah, adakah dorang bump into each other???curious...

Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS