cerita Jahn - Yanie

Cerita Jahn kali ini, Jahn akan menceritakan tentang seorang lagi rakan Jahn yang bernama…

Nor Ilyani Asgarali…hati kama kamu kami kita semua…

Apa yang best sangat tentang Yanie ni?hmm…takde pape…hahaha
Taklah, Yanie adalah seorang yang baik hati, bersemangat setia kawan dan sangat chantet…wahahaha!!!

Weh, Yanie..aku tak tau nak tulis apa pasal kau hah! Camner?

Yanie adalah anak pertama (kot, betul tak ni?) dan ada adik seorang…usianya setahun lebih dari kami semua, kecuali Ayeen (dorang sebaya) yang sama umur. Umur mereka sila teka!

Kenapa aku suka kawan dengan si Yanie ni...sebabnya dia tidak hipokrit...walaupun ada cakap2 belakang, tapi aku aware yang cakap2 belakang itu tidak akan membabitkan maruah dan kehormatan akulah...kamonla kan..everybody akan cakap belakang even kat kawan baik sendiri tapi to what extend dia bercakap tu, aku yakin Yanie bukan jenis yang bercakap macam haram...sebab tu aku suka dia...tu first...

second, sebab dia pandai nyanyi...suara dia sedap cam siti nurhaliza..


opsss...suara dia still waktu siti camni kot...
.

third, sebab dia teman gaduh aku...apa yang aku buat dia mesti tak puas hati...and aku pun suka melantun-lantun bila dia bukak mulut kan...hmmm, bila dikenang-kenangkan terasa rindu lak...
Jahn :  Kau banyak hal, kan....Yanie!!! Masalah ape kau?!!!
Yanie : Babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi...
Jahn : Cektipah, dia binatang haramkan aku...
Cektipah : Lantak korang!
Jahn : Kena marah?!
Yanie : Babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi...


tapi aku kena confess sesuatulah dekat sini...sebenarnya...


Yanie...Sebenarnya, aku dah lama cintakan kau...aku tak pernah anggap kau hanya seorang kawan...I Love You, Yanie…

CINTAKU PADAMU SEPERTI AIR...KADANG2 TENANG  NAMUN AKAN BERGELORA BILA TIBA WAKTUNYA....








































MUNTAH!!!!!!!!!!!


Wah, kan....mengarut sudey!!!!!!!

takdelah gila apa? Bleh mati keracunan kitorang berdua kalau benda ni terjadi...muahahahaha!!!!!

takde, sebenarnya...dekat sini aku nak mintak maaflah dekat Yanie...sebab dulu aku pernah salah sangka yang dia ni macam mana orangnya...walaupun Yanie ni jenis yang liberalist sikit tapi dia tahu camner nak berkawan, tahu makna sayangkan kawan-kawan dia...tak seperti orang yang kononnya kawan, tapi sekadar untuk kepentingan diri sendiri...worse, langsung tak hormat apa erti persahabatan...kan, Yanie, kan...

hahaha...walaupun aku rasa yang benda ni tak perlu nak diletakkan dekat sini tapi aku rasa lebih baik aku bagitahu...

kalau nak diikutkan sebenarnya, Yanie ni seorang kawan yang sebetul-betul kawan...sebab tu Cektipah pilih dia...(hmm, I wont go lebih on this part sebab it'll be too personal...)



p/s - bagus gak adik Yanie tu dengar suju, sekurang2nya dia takleh la ckp "Aku tak paham la apa best sangat pasal Super Junior tu"...kan, Yanie, kan....hahahaha!!!


Comments

S Y A Z A said…
ahahahahahah..
besh... besh..
seyes besh...
tergelak aku bce entry nie..
tp, mmg bt0l p0n..
die lah kwn terbaikk!!!
terbaekkkkkkkkk dr ladang!!
Nor IlYaNa said…
sejak bile plak kakak aku punya suara mcm siti nurhaliza?
kat mane tu?
mushkil2
hahahahah
k-pop foreverrrrrrrrrrrr
tmbhan yanie kuat tdo n kuat makan

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS