dapat advisor...

rempit bebeh!!!tokkkk mungggg!!!!!

saja kan nak update blog yang usang, berhabuk lagi tersadai ni....

wahhhhhh!!!!!!!!aku sangat happy skang ni sebab dapat seorang advisor yang sangat (rasanya...) best!

wajah kegembiraan aku semasa Maria menelefon menggunakan telephone ofis (seperti biasa) dan memberitahu aku  khabar gembira ini...kemain lagi...
Puan Nani Syuhada...ramai pulak kan yang dapat dia...Alhamdulillah yang dapat dengan aku are my friends juga...
adakah ini Paliey?oh..tidak..jangan (gambar sekadar hiasan sahaja...)


reaksi Paliey kala mendapat tahu Puan Nani sebagai advisornya, mungkin...


wah..paliey taffff!!!
 p/s - anybody yang dapat relate Paliey ngn Tom Cruise aku bagi singget...(tawaran hanya untuk satu saat...1...dah!!!time is up!!!mereka...(hahaha!)(sila teka...))

Paliey (the guy who pushes stuffs forward itu...) pun dapat Puan Nani juga...



wah maria...kau!!!

kemain cute kan....

berita ada di mana2...jangan lepaskannya!!!
Si pemberita dan pengarang majalah berunsur fitnah (wah!!!kan!!!hahahahahahaa, just kidding my dear!), Mamarazi Maria de' Paris...pun dapat Puan Nani...




akmal di alam fantasi (hahaha...gler ah aku ni...)

liza (wah!!!!)

Akmal dan Liza juga mendapat Puan Nani juga...harap-harap Puan Nani akan menjaga kami yer...hahaha!!!

emma..jelmaan lady gaga...kemain bebeza g..sorg alim sorg kufur!
ina jelmaan nicole..nicole..nicole...oooyeahhhhhh!!!!!!

zila..fuh!!!~jampi aku nak dapat pm mariamah dah mengena...hebat betul bomoh itu (statement berbaur fitnah, hahahaha!!!!)
sekalung tahniah juga kepada mereka yang mendapat advisor harapan hati...terutama kepada Siti Fatimah yang mendapat emak angkat beliau (wah!!!), PM Mariamah...dan kawan baiknya juga, Marlina Ismail dan Azila Zolkifli (wow, cam dah set jer kan...camner korang bertiga bleh dapat sama-sama lak...Urusan Secara Terus apa?, musykil!!!)

anyway best of luck to every one for this Practical Training (kecuali buat 2 orang tu lah, hahaha!!!) hope you all can score A and cemerlang dunia akhirat...

adios, COOL!

expaliarmes....wtf!!!hahhaha...

ini adalah hakam...wakakaka!!!
p/s - Hakam? Encik Mohd Harun Bin Shahudin? are you serious? who is this guy?!!!

Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS