alhamdulillah, terima kasih kepada silent reader

Assalamuaalikum semua,

Saya Mohamad Fauzan bin Abas ingin mengucapkan terima kasih kepada kawan-kawan, haters dan terutama sekali kepada silent readers yang datang ke blog I'm COOL! (Scar) selama ini. Yang sudi menaikkan traffik blog saya.

Saya tak menyangka blog saya yang tidak ada apa-apa ini setidak-tidaknya ada orang yang hendak view. Saya begitu berterima kasih sekali untuk ini.Bak kata Lisa Surihani, saya pun ingin mengucapkan benda yang sama, I am very humbled and honored. Terima kasih banyak-banyak kerana singgah di blog saya yang tidak seberapa ini. Terima kasih banyak-banyak.

Regards,
Mohamad Fauzan bin Abas.
Penulis Blog I'm COOL! (Scar)


Thank You dari Jahn dan Emil juga!

Comments

Jesse said…
you have nice blog...;)
Chek Yantee said…
cool blog.... cara penulisan santai, then pendekatan mcm drama ckit...teruskan menulis..
Mohamadjahn said…
terima kasih...hope boleh follow dan tak stay as silent reader lah lepas ni yer...hehe...

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS