last update of the day...

Jahn: Emil aku nak tido dah, jom...


Emil: Kau nak tidur dengan aku ke?


Jahn: Jom ah...


Emil: Gile gay!


Jahn: Jom ah...


Emil: TAT la kau...!!! <--(TATdi sini adalah singkatan kepada satu perkataan mencarut, sekali lagi diingatkan, jangan tiru perbendaharaan kata Emil, okie!)


Jahn: Jomlah... dah lewat dah ni...


Emil: KAU NAK TIDUR, TIDUR JE LAH, JAHANAM!!!


Jahn: ha'alah hai, jom la...


Emil: Jomlah apa TAT?!!!


Jahn: Jom temankan aku ke tandas... takut Kak Limah...


Emil menyirap tiba-tiba tanpa sedar dia berubah menjadi Kak Limah lalu menerkam Jahn...




THE END...






Jahn: erm... motif kita buat cam ni?


Emil: ntah, bukan kau ke yang tulis benda ni?

Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS