encik teksi tak sampai lagi, camner nak balik?

Assalamualaikum semua,


Emil: kau mampu tunggu teksi camtu Jahn?
Jahn: Emil, aku tak sihat minda ni, janganlah bergurau!!
Emil: okay2, sorry.. melawak tak buleh!!
Jahn: hergh...
korang mesti sakit hati, kan dengan tajuk entry(?). sakitlah, sakitlah!! hahaha, puaslah Emil dan Jahn cari lagu MR. TAXI dari SNSD tapi haram tak jumpa, I'm like bukan ke pengupload lagu-lagu korea jepun ni semua tersebar luas di serata dunia ke? kenapa takde lagi, Jahn jadi menyirap sampai sakit-sakit.. Emil still relax la, Emil buat research mencari sebab musabab kenapa lagu tersebut tidak terdapat dalam database mediafire, 4shared, mp3raid mahupun aimini.. dan dengan jayanya Emil berjaya menyelesaikan permasalahan ini...

sebenarnya MR. TAXI akan keluar pada 13 hari bulan April, tapi itu singlelah.. bukan lagu dekat radio ke apa, apa pun mesti download version dia akan keluar selepas itu jugak, kan.. hmm, sekarang kena berpuas hati mendengar Run Devil Run versi Jepun...

kepada peminat-peminat SNSD yang juga menunggukan MR. TAXI macam Emil dan Jahn, sila click snsd - mr. taxi, hahaha!! itu sahaja...

oh ya, sebelum Emil mengundurkan diri... Emil tinggalkan korang dengan this blog entry daripada Dr Mohd Hafiz Osman (ini doctor bebetul, yer!!belog beliau adalah TOWARDS INFINITY) dengan entry yang bertajuk Seks Boleh Membunuh (omaigott!!), komen beliau kepada artikel(sila klik sini) di dalam berita  harian online hari ini, semoga mendapat input yang berguna!!

Emil: jauh melencong, kan...dari SNSD  ke Seks Boleh Membunuh... seks dengan Sooyoung? no. no. no!! Astagfirullah!!

Comments

Unknown said…
Thanks Jahn link kan entri saya di sini . MOga ada manfaatnya. BOleh tanya? Siapa Emil tu ya?
Mohamadjahn said…
as salam doc..

terima kasih kembali...

banyak manfaatnya kalau komen dtang dari seorang doktor sendiri...

hmm, Emil tu imaginary friends saya yang saya gabungkan dari semua orang yang saya kenal... dalam blog dia emil tapi kalau real life dia boleh jadi sesiapa sahaja yang saya wish he is.. dia macam alter ego saya jugalah.. sebab some of my friends panggil saya Emil juga...

hehe... harap penerangan jelas...

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS