GAME ANTARA BLOGGER 2 : GEGAR !!!

Assalamualaikum semua,

Jahn telah nekad dengan machonya untuk join group SEPAKAT dari blog Interactive Multimedia.




NAMA KUMPULAN : SEPAKAT

KENAPA KAMI PILIH NAMA INI : Jahn sebenarnya tak pasti tapi rasanya ni... nak kaitankan dengan konsep 1Malaysia, kan... sepakat means satu, tidak ada perbezaan dan semua berpegang kepada satu prinsip yang sama, so sepakat is parallel dengan 1Malaysia...

KETUA KUMPULAN : ni main letak je tapi Jahn rasa dialah yang paling layak (sebenarnya Jahn main sebat je... hahaha, tuan punya blog Interactive Multimedia itu sendiri.. encik apisv2!!

KENAPA SAYA PILIH BLOGGER INI SEBAGAI KETUA KUMPULAN : sebab senang cerita, kan... hahaha...lagi satu sebab melihatkan blog beliau saya rasa beliau seorang yang matang dan baik hati serta berbudi pekerti (walaupun main sebat je cakap tapi rasanya betullah ni, kot..) dan tidak ada orang yang kata mereka ketua, kan... so... encik apisv2, menang tanpa bertanding, TAHNIAH!!

SENARAI AHLI : (tika dan saat ini)
sebenarnya kumpulan 2 ada seramai ini...


PENDAPAT SAYA MENGENAI 1TUBE.MY IALAH :
(+)bagus ada laman seperti ini, saya tengok tidaklah berserabut tetapi everything have room for improvement.
(-)cuba tersalah taip my1tube, kan... depan ada budak-budak kecik, kan..tak ke naya tu.. berhati-hati menekan keyboard... haa, lagi satu ofis saya ni tak boleh play any video dekat situ, salah my ofis jelah ni sebenarnya..haha!!

Comments

oshin-jamel said…
oshin poN dlm group nie!!!!jOm jadi kawan!!!
Mohamadjahn said…
as salam...

aii ros warna-warni, boleh saja..memang dah 1 group dah pun..nama awak paling atas dalam list saya atas tu.. hehe...

oshin jamel, jom kawan jugak...hehe
Cheyah said…
as salam...
yeah! kita satu grup! hehehe... :)

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS