music industry kita suck?

Assalamualaikum semua, korang rasa industry musik kita ni teruk ke?

dengan kebanjiran program realiti contohnya Mentor 5, Akademi Fantasia 9, Bintang RTM (kan...), My Starz LG, benda-benda lagilah... aku tak rasa music industry kita sucks... aku rasa ianya WONDERFUL seperti Wonder Pets!!

tetapi kenapa ekk.. macam susah sangat nak tengok new video clips even lagu kau sedap? (kau disini adalah para penyanyilah)...

nampak macam concern, kan? tapi sebenarnya tak kisah pun... lantaklah ada ke tak, kan sebab aku lagi banyak dengar KPOP skang ni...

hmm, sebab apa sebab mereka bersungguh-sungguh nak hiburkan para peminat... bukan nak cakap kita tak bersungguh tapi kalau nak keluar new MV pun mereka buat teaser..

contohnya.. lagu yang menjadi kegemaran aku buat masa sekarang ini... dari DBSK/ TVXQ... Before You Go.. ada teaser jugak..ahahaha... kalau nak diikutkan banyak lagi teaser2 untuk lagu lain...

style kan?


pastu movie version, kan...

then, the MV version, kan...

after that ada lagi... the dance version pulak.. tapi dengar citer versi ini dibikin sebab ada a little lyric modification kot.. entah... I don't really care... haha..

anyway... do i look rather obses dengan mereka ini? hmm.. i wonder... i just love this song...

Comments

Areyoudys said…
SAYA SUDAH CUNKAN BLOG SAYA ! SILA LA SINGGAH KAWAN KAWAN !

http://fadzli-rt.blogspot.com


dalam homepage ada tips nak kurangkan masa menunggu untuk masuk ke blog yang ringan/berat. jemput baca sebelum saya update entri baru pagi ni~ =)

saya reader baru dalam blog ni, nak tahu perkembangan blog ni~maka saya follow..
kalau ikhlas..follow la saya semula ;)


blog warna hijau =)
kemas dan simple ;)

hm..apa boleh buat..artis kat malaysia ni sikit je..nak dibandingkan dengan indon, lagi aaa jauh ketinggalan kita ni..huhu..
Mohamadjahn said…
thanx yah... terima kasih sudi follow... i'd visit urs too... nice FB layout i must say... hehe

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS