sebelum tidur, masih ingin terus berbelog sebab Jahn sayang semua!

Assalamualaikum semua,




Jahn: 난 모두 사랑...
Emil: gile perasan jahanam ni!
Jahn rasa dunia Jahn sekarang ni menjadi tertumpu ke arah dunia blog... Jahn tak tahu kenapa tapi hati Jahn sangat suka untuk terus menulis... (yeah2, walaupun craps!) betullah jiwa Jahn memang dengan laptop, keyboard dan blogspot!

Thanks kepada semua yang view blog Jahn hari ini, walaupun tak comment apa-apa, thank for the luv!!! Jahn appreciate itu so much!!!

Sebagai penghargaan, Jahn hadiahkan (wah, hadiahkan...) pic Minho of Shinee kat korang! silalah menatap sepuas puasnya okeh!

Jahn: sialla... asal kau hensem sgt?!!!
Emil: jeles latu...
Emil: Kau rasalah Jahn... kalau aku shape-shift jadi dia ni, berapa ramai awek aku dapat?
Jahn: keji sial kau!
Jahn: korang mesti menyirap ngn pompuan kat belakang tu, kan... sebab dia sangat close ngan oppa korang yang sorang ni..
Emil: eh, aku tumbuk kang!
Jahn: nescaya lagi 5 juta fans dia akan cari kau, Emil!
Jahn: Kenapalah dia ni comel sangat haaa?
Emil: alahai, kau buat jelah plastik sejeri gak cam dia, bodoh!
Jahn: harammmmm...
Jahn: Sori, Onew, Jonghyun, Key, Taemin... korang bukan supersetarrrrr yang kami cari!!!
Emil: hahahahahahahaah...

Ikhlas dari,
Jahn dan Emil!

Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS