Posts

Showing posts from December, 2011

APAKAH INI SEMUA?

jahn: ohhh...ini belog siapa yer..? sungguh teruk ye pemilik belog ini...!! habuk dah setebal 5 inci, adakah..? adakah tidak..? aaaaaaaa....

emil: ini belog kau la bangang...

jahn: eh, kau..! lama tak nampak..!

emil: sial lah tu...

jahn: wei... sebok sgt ke kita ni wei..?

emil: aku sibuk, kau..? aku tak sure... kau buat-buat macam sibuk tapi sebenarnya kau mengular...kan?

jahn:....

emil:....

mereka berpandangan sesama mereka dan melihat belog usang lagi hampeh ini... kesian...

update..? takde pape... pemilik belog tidak ada sebarang cerita... dan sibuk juga... dia bukan malas... tetapi dia mencari alasan, walaupun tidak nampak kukuh, kan... kepada yang menunggu update (ada ke..?!!), pemilik minta maaf banyak-banyak... he'll find some time for this blog. he's still here.. still have passion, katanya... betul lah, tak tipu, katanya lah... betul!!!

jahn: hurm... I miss TCCOW, kau..?

emil: gila tak miss... miss lah!

jahn: hurm...

emil: next episode...? hutang besar ni...

jahn: aaaaaaa.... aku…