aku la ni, weih!!!!!

mohamad fauzan bin abas
jakang - zan - emil - fouz - vincent - zaine -JK
june, 26
jerantut, pahang
dengar music - tengok movie - melukis - layan myspace

Comments

Fauzan said…
haha...biarla aku yang komen dlu...JAC!SHOMEL!!!!hahaha...gambar ni mase kita trip ke BNM part 4,igt tak...havoc abes BNM kita bikin kecah!!!haha...lagi 1 kat dalam kelas Ecomal...aku memang bosan kelas tu...tidur depan lecturer kot.hahaha...thanx kepada aki sebab ambikkan gambar ni...sial!
dhiya zafira said…
salam Fauzan...

Terima kasih kerana membaca n menyukai RINDU BELUM BERHENTI. ditgh2 akak kebosanan dengan kursus ni akak tersenyum dan menghembus nafas lega membaca komen fauzan...

p/s - nak tanya sikit...apa yang membuatkan Fauzan berminta nak baca RBB? HEHEHEH

Popular posts from this blog

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS

Juliana Evans cakap dia takde adik, sepatutnya dia cakap "Aku takde adik macam tu!!!"

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !