updating...

sejak dah nak menulisnotes sahaja sekarang ni aku rsa blog ni jadi makin kesian pulak...

hahaha..nak buat camner tapi memang Facebook Notes lebih effective, kan...tapi tak nak lah aku meninggalkan terus blogging ni...

nak bercerita apa ea??? hmm, nak citer pasal haa... COOL!

pebondonyo COOL! tu...

COOL! adalah hasil sebuah karya yang aku tengah usahakan sekarang. sebenarnya banyak jer karya yang ada dalam perancangan aku, tetapi entah kenapa aku rasa COOL! yang layak diusahakan dahulu, lebih daripada The Law of Love, buat pengetahuan korang The Law of Love sudah dihentikan uploadingnya disebabkan aku nak fokus on COOL!... tapi, bukannya nak hentikan for good, ada kesempatan nanti aku akan cuba menyambung hikayat Adriece, Ivan, Feic, Flex dan Keane. sayang pulak bilasemua yang aku dah buat tu terpaksa dihentikan. i like The Love of Love sebenarnya... tapi COOL! lebih menuntut keutamaan dahulu sekarang ni...haaa...sudahlah cakap pasal hal ni... nantikan sahaja apa yang akan aku buat, okay?

dalam pada masa yang sama silalah ke Facebook Notes aku untuk maklumat lanjut tentang COOL!...

until, then... adios for now...

pistol ni mesej besar tentang penceritaan COOL!...hehehe...

Comments

S Y A Z A said…
wahhhh.. tania tania...
akhir nye de p0st bru..
lme da aku tggu nie..
=))

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS