novela the curious case of whatever 13 (TEASER)

“Kau tak faham ke Izz? Alia is not with me, she must be in trouble, I need to save her?” balas Taufik.

“What made you so sure Alia is in some kind of a trouble?” tingkah Izz pantas.

~~

“Look, selepas Amie bebas… akak kena tangkap. Akak dibawa dekat Ari, kan. Kalau betul Alia dah kena tangkap, kenapa dia tak ada dengan kita. Serius cakaplah, sepatutnya tak susah orang-orang jahat itu nak rampas dia daripada Fik. Ari tak rasa macam itu?” duga Adni kepada Ari.

~~

“Ha’ah, dialah. Aku dengar cerita dia tu bahaya. Sebelum ni dia pernah ada cubaan nak bunuh Tengku Azhar.”

~~

Loki memandang hadapan. Dia menghalakan pistol itu menuju hadapan. Lagaknya seakan ingin membidik haiwan buruan sahaja. Ya, malam ini akan ada buruan yang jadi mangsa.

~~


“Abang risaukan Jimmy.”

Afi memandang serius. Saat nama Jimmy disebut, saat perkataan ‘risau’ dikata, dia tahu ada yang tidak kena.

“Maksud abang?” jawab Afi dengan pertanyaan namun dia tidak hilang tenang, yang dibuat-buatlah.

~~

p/s - this is a teaser only.

Haaaa... what do you think? kepada kak Zana yang tidak jemu menyuruh saya update new entry. sila bersabar a bit more... editing (hehe) dan kak Dhiya juga... hehehe...
Post a Comment

Popular posts from this blog

Juliana Evans cakap dia takde adik, sepatutnya dia cakap "Aku takde adik macam tu!!!"

Hantu Kak Limah Balik Rumah

REVIEW SETIAP DETIK NAFASKU ~ DHIYA ZAFIRA