cerita Jahn - Akem

cerita Jahn yang kedua adalah mengenai ....



AKEM!!!
hahahahahahahaha...korang mesti tak pernah kenal,kan...tapi Akem dah selalu bersama dengan aku selama lebih kurang setahun setengah...pemberian orang...kawan baik dari diploma...dan aku nak dia tahu yang dia still hold some space in my heart...siapa dia, biarlah dia sahaja yang tahu...

tapi sekarang ni aku dah terpisah ngan Akem hampir sebulan da...aduh merindui Akem...mana taknya..klu tido mesti ngn Akem, kadang2 jadi bantal...kadang2 kena kaki...kadang2 kat celah (eehhhehehehe!), basically, sangat merindui Akem...

kenapa bagi nama Akem? ntah? mula-mula nak bagi nama Akim...tapi rasanya cam biasa2 jer nama Akim, so tukar...sebutan dia sikit...Akem...Akem...Akem...Akem...sedap,kan!!!

hmm, tak banyak yang bleh diceritakan tentang Akem aku ni...kalau nak cerita pun...hmmm, Akem ni berusia 1 tahun setengah...seekor teddy bear bersaiz sederhana kecil berwarna coklat manja2...hahaha...




p/s - rasanya,kan...kalau dapat anak nanti...nak letak nama Akem...Muhammad Nur Akem Zaafarani bin Mohamad Fauzan...hahaha!!!

Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS