fb notes on COOL! NO.3 - COOL! ~ COOL! ~ Hafriz

Beberapa hari lepas dapat comment dari kak Dhiya. Dia kata dia bayangkan Hafriz itu seperti Chad Michael Murray dalam One Tree Hill. Yang memegang watak Lucas Scott.

Seriously, I’ve never watch that series actually. So, I can not commentlah… tapi sesiapa pun ada hak untuk bayangkan sesiapa sebagai watak itu, kan…

Pada mulanya saya cuma bayangkan yang Hafriz ni looks a bit like Taylor Lautner, Jacob dalam Eclipse. Tapi sebenarnya, yang saya nampak sama antara Hafriz dan dia adalah perut mereka. Hahaha… muka memang saya tak nampak equivalent antara kedua-dua mereka.

So, saya googlelah nama Chad Michael Murray ni…(oh, dia ke!) and dapat these pictures… and the rest is history… sebab saya nak kekalkan rupa ini sebagai ilham untuk watak Hafriz for the end of this manuskrip… ahahahaha!!!!


Okay, inilah wajah yang dicakap-cakapkan, yer! Amacam kacak tak dia? Walaupun takde la Chinese-look sangat tapi saya berpuas hati… putih kira Chinese-looklah, kan…hahaha…hidung… hidung mat salleh, konfem2 mancung, kan…


Macho tak??? Hahaha… smart sioul…


Ini dia punya alter ego…rambut panjang… adalah sebabnya dalam cerita tu nanti rambut dia jadi panjang…takleh citer kenapa…hehehe....


Tengok betapa innocentnya dia… camnilah Hafriz tapi jangan diingat dia ni suci bersih sangat tau…hehehe


Inilah muka yang buat Suri tak senang duduk… tak ke comel tu… hahaha… sebab tu Suri jatuh cinta…


The end of the story… inilah mamat yang mengambil rupa sebagai Hafriz. Wait for more, yer…

Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS