24:7 orang kutuk kau, kau nak?

Assalamulaikum semua...

Jahn di sini feeling hensem dan korean-like sedang menulis entry berbaur cari gaduh walaupun sekadar bagi komen, kan... salah ke bagi komen... tak, kan... so korang jangan mengada-ngada nak marah Jahn pulak... tapi rasanya korang nak marah ke, rasanya korang pun akan setuju, harap-harapnya...

24:7, apakah itu?

ni, haah...



kau rasa? aku rasa kagum...takjub dan terkesima (padahalnya tak kesah, meluat dan mengantuk!)

aku adalah peminat Kpop dan aku tahu ada ribu-riban lagi yang suka Kpop di seluruh pelosok Malaysia tercinta ini...

apakah maksud Kpop, korang mesti tahu dan yang 9 orang lagi dalam gambar yang memualkan ni patut tahu WHAT IS KPOP...

aku tak payah ulas apa itu Kpop sebab dah banyak blogger terangkan atau paling tidak pun Wikipedia dan Answers.com dapat terangkan...

so, wajarkah frasa ini even wujud? "The 1st ever Kpop group in Malaysia"

this is utterly ridiculous! biar aku betulkan sedikit, sepatutnya The 1st Kpop-INSPIRED group in Malaysia! aku dah habis baik dah tak menggelar korang The 1st ever group perasan-badan-kau-cam-lee min ho-padahal-badan-kau-gelimat in Malaysia!

apa yang korang kejar ni, korang tahu tak peminat musik dekat Malaysia ni semuanya kejam, haaah? tak tahu? ada je yang nampak hanjeng dekat mata dorang, korang ingat mereka akan diamkan diri dan let korang hidup senang? (ahahahaha, melampau-lampau lak aku, kan... padahal kecik je!!! hahaha!!)

tapi seriouslah, walaupun badan kau macam...

Chris Hemsworth
Chris Hemsworth sekalipun, kau ingat tayang2 badan camtu, peminat Malaysia nka terima sangat ke? tapi melampau, kan... nak badan cam encik keris aje...ahahaha...

Alex Pettyfer
okaylah, badan maca ni, haaa... walaupun lawa... terdedah-dedah sangat dan pakaian HARD-GAY, kan... akau ingat orang suka ke?

kau mampu? aku mampu... pakai kat umah jelah... hahahah!!
haaa... kepada 24:7, cuba korang compare and contrast camner pakaian korang dengan encik di atas ini? lebey kurang, kan... haaaa...itulah sumpah seranah orang dekat kau sekarang ni... bleh terima? bleh? bleh ke bleh blah? balau bleh... tahniahlah, anda akan survive dalam industry music Malaysia yang kadang malap kadang terang benderang ni... aku doakan korang sukses jelah camtu, kan... takkan nak doakan yang tak elok pulak... duuuuhhhh...

apa-apa pun, kan... bleh je korang nak amik korean punya element dan inject dalam style korang...

apa yang penting dalam Kpop adalah...

latihan intensif sebelum debut, korang dah? vokal class dah? workoutlah kasi nampak sikit six packs masing-masing, nanti nak masuk Mangga, kan... nak amik gambar dekat sewiming pul, kan... kasilah ketak-ketak sikit badan tu... buatlah facial... tu pun satu hal... Kpop punya artist buat face-lift (gitu, kan...Saga FL sangat!), korang kalau nak jadi hensem, jangan pulak buat major plastic surgery pulak, tak salah tapi... no komen, kan... jangan pulak amik susuk sebab nak hensem, mengarut dah aku ni...

anyway itulah yang penting,... PASTIKANLAH KORANG PANDAI NYANYI DAN BOLEH MENARI DENGAN CERGASNYA... DAN TIDAK SEMPUT SEMASA BUAT PERFORMANCE... sebelum debut, lengkapkanlah diri korang itu dengan ilmu-ilmu yang sepatutnya, kan... jangan setakat amik gambar HARD-GAY je...

silalah tukar imej kalau possible... nampak sangat imej SUJU waktu album kedua mereka... terutamanya yang menampakkan torso korang yang tak sedap itu... SIWON ke kau? nak menampakkan badan macam Taeyang,... sedap ke badan kau? cam Taecyoen ke kau? kau fikir sendiri...

Choi Siwon

Taeyang

Taecyeon

kepada GULA-GULA, korang pun sama... tolong jangan perasan Wondergirl ke apa... SNSD lagilah tak mungkin...

THANK YOU!

Emil: Gula-gula? patriotik what dorang guna nama bahasa melayu... kita patut sokong...
Jahn: Gila-gila bleh?

Comments

wawahida idris said…
hey, saya datang blog awak. :)
alamak...sgt cool loh pic2 nya...
aishhh..hahahaha
jom tgok pqahcool pulak..~_~
http://pqahcool.blogspot.com/2011/05/soyajom-terjah.html

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS