CERITA KREATIF AKU BERSAMA BEN ASHAARI

ini adalah entri cerita kreatif... katanya...

untuk join dan maklumat lanjut kelik sini
SEBUAH CERITERA THRILLER MENGARUT DAN MENGGANGGU MENTAL... PERINGATAN KEPADA IBU-IBU MENGANDUNG DAN PESAKIT JANTUNG, READ AT YOUR OWN RISK (katanya...ngehhhh!!!)

ini pink momma kononya...
PINKY MOMMA duduk di atas bangku di tempat menunggu. tidak ada ramai orang yang menunggu ERL hari ini kerana jam sudah menunjukkan pukul 10.30 pm. semua orang sudah pun balik awal-awal lagi. so, sebab itulah tidak ramai orang (hahaha!). ada seorang lelaki yang duduk selang 3 bangku dengannya, lelaki itu kelihatan pelik, dengan kaca mata hitam, sut tuxedo hitam lengkap, kasut hitam berkilat. macam men in black sangat, kan! aduyai... pinky momma melihat dengan pandangan yang ala-ala menganjing. giler agaknya lelaki ini. kau ingat kau james bond, kan... kau perasan sangat sebenarnya.

kononnya abdul farique
lelaki yang namanya Abdul Farique itu juga memandang ala-ala kerek sahaja. ahh, perempuan ini, dia ingat aku nak usha dia ke? jangan nak perasan lebih okeh! aku ada misi besar dekat sini, ya... gumamnya dalam hati. ERL yang ditunggu-tunggu tidak muncul lagi, sepatutnya ia sudah sampai pada masa ini keran jam sudah menunjukkan pukul 10.45 pm... sepatutnya dah sampai. pelik juga, hmm... eh, kenapa tak ada suara orang yang biasanya akan cakap, "train ke bla bla bla akan tiba bla bla bla..." ada yang tidak kena ini. abdul farique bangun dengan pantas.

"opocot omak kau!" pinky momma terkejut seperti anak monyet yang comel (relax pinky momma , anda bukan monyet anda cuma terkejut dengan riak comel sahaja!! sila jangan marah!!), abdul farique pun  ikut terkejut sama, cumanya tidak ada riak yang melampau-lampau. melatah rupanya perempuan ini.

"hey, awak... stop it right there!" jerit pinky momma. farique terbeliak matanya melihat perempuan itu menjerit. namun apa yang lebih memeranjatkan adalah lelaki yang ada dibelakang pinky momma.

kononnya sperma
"pinky momma!! sila tunduk sekarang!!" dalam pelik dan hairan. pinky momma tetap menundukkan dirinya seperti yang disuruh oleh Farique, eh, macam mana dia kenal nama aku? oh, cerita ini pelik! sangat pelik!!! nasib memang menyebelahi Pinky momma kerana dia sempat menunduk. kalau tidak... bazooka yang dilancarkan oleh sperma pasti sudah meletupkan kepalanya. ahhhh!!! macam mana ada pelancar bazooka pulak waktu macam ini, bermimpikah pinky momma? dia tidak pasti lalu pipi gebu, putih suci murni semurni TOP (T.O.P, TOP!!) dicubit... ADUHHHYAI, sakit!!!gotdemit, memang bukan mimpi, this is real? but why is it so surreal? am i at another dimensional area? (wah, pinky momma sci-fi speaking, kan...).

sperma menghempaskan rocket launceher aka bazookanya, dengan serta-merta ia bertukar menjadi sepasang pistol. satu hitam dan satu putih umpama ibony and ivory milik dante dmc4, kan... (nampak benor menipunya!! ini kaki layan DVD ni...).

farique yang juga turut berjaya mengelak tembakkan maut sperma itu menghelakan nafas yang berat, keras... macam marah sangat dengan lelaki bernama nakal itu, sperma (uuuuuu...., kan!). sama seperti sperma dia mengeluarkan sebilah pisau yang terselit pada setokin farique yang berbau nauzulillah itu... digenggamnya hulu pisau itu, serta merta bilah besi pisau rambo itu berapi, kan... (menipu lagi, kan...). farique memandang ganas ke arah sperma. dia bagai mencabar lelaki itu memulakan langkah pertama.

seumpama mencabar, dia berkata, "Sperma? bos kau hantar kau untuk selesaikan aku ke? heh, aku orang biasa je, kau tak takut ke lepas ini orang pandang rendah dekat kau? kau bukan hebat sangat ke?" provok farique dengan nada yang cukup, cukup menganjing. pansa telinga sperma. merah dan berasap (menipu, lagi!!). 

"bereskan kau? are you kidding me farique? im here for the girl!" balas Sperma keras. pinky momma yang sedari tadi hanya melihat dua lelaki ini beramah mesra, berborak santai bersama ben ashaari, kan... terasa teruja, here for the girl? akukah? wah, hottttt sial aku!!! dia jadi teruja sendiri.

"PLEASE, jangan bergaduh kerana saya!" jerit Pinky momma perasan.

"bukan kaulah! dia!!!" jerit farique dan sperma serentak sambil menunjukkan kepada pintu ERL yang baru sampai itu.

kononnya cik tyraa
apabila terbuka dia melihat seorang aweksss baeek punya keluar dengan lenggang lenggok umpama M. Daud Kilau, ngehh, bukan... umpama pelakon drama korea yang babes itu, kan... cik tyraa!!!!

howmaigotttt, lawa... kedua-dua jantan yang berkelahi itu memandang penuh ohmaigot terhadap cik tyraa... seperti terpesona, mereka tidak sedar air liur meleleh.... entah air apa lagi yang meleleh tak payahlah get into details, kan...ngehhh!!

"kau bodyguard dia ke?" tanya Sperma kepada Farique, farique hanya ketawa sinis... hah, bodyguard kau cakap?

"aku? bodyguard... aku pun sama macam kau, aku nakkan perempuan itu!!!" tanpa banya soal, jawab dan cakap banyak, farique meluru terus hendak mendapatkan cik tyraa... 

perempuan itu seperti kekeluan dan hilang kata-kata, terteranjat yang teramat sangat (sebenarnya dia okay je, aku je yang mealmpau-lampau, ngahahaha!!!)... sperma tidak melepaskan si farique tu mendapatkan cik tyraa sewenang-wenangnya. dia tidak akan membiarkan bahagiannya dirampas orang lain!! 

"AAAAA..." jerit cik tyraa penuh gedik namun jelita, kan... (kau ada hati dengan dia ke, sebenarnya?)... dengan serta merta sesuatu yang tidak dijangka-jangka terjadi... pinky momma dengan laju slide ke hadapan cik tyraa dan menanggalkan topengnya, disebalik topeng dan kostum berupa pinky momma itu rupa-rupanya adalah...

kononnya Zacky
Zacky!!! (errr, siapa mamat ni, sebenarnya?), serta-merta membuatkan sperma dan farique tercampak ke belakang semula.

"Cik Tyraa okay, ke? saya dok perhatikan aje dorang ni dari tadi. kecik, besar, kecik besar je... cik tyraa tunggy jap, ek... saya bereskan mereka," kata Zacky yang tadi adalah pinky momma (?). cik tyraa tersenyum sambil menggengam kedua-dua belah tangannya. oh, heroku... Zacky... kau sungguh kacak! katanya...

dengan tangan kosong, zacky menggengam penumbuknya. dia yakin tanpa senjata sekalipun dia mampu hendak menjatuhkan kedua-dua lelaki durjana ini!

"Arghhhhh, persiapkan dirimu, wahai pertualang!!!" jerit Zacy penuh semangat. farique dan sperma dudah buat muka cencorot dan 'oh, ye ke?' dekat zacky tetapi zacky tidak layan. dia terus menyerang lawan-lawannya. sampai sahaja dia dekat dengan Farique, dengan selamba dia...

...
...
...

di tendang oleh lelaki bernama Abdul Farique itu di bawah pinggang. ahhh, senak... sakit... ahhh... cik tyraa berlari mendapatkan zacky... 

"Zacky, zacky... tolong jangan tinggalkan saya, tolong, tolong jangan pergi..." katanya sedih dengan air mata yang jatuh bercucuran umpama bunga-bunga cinta (kan, melampau, kan...)

"Jangan menangis, cik tyraa... saya sanggup mati demi cik tyraa... aaa... aaa... aaaa..."


tiba-tiba...

kononnya aii gazali

"mana ada dalam skrip camtu? hoi, menipulah cerita ni... lagi sekalilah!!! 3,2,1..action!" kata aii gazali. pengarah muda yang bakal memenangi Akademy Awards tahun depan. so, cerita rewind sikit dan start semula...

Cik tyraa berlari mendapatkan Zacky yang cedera parah ditendang dibahagian yang sensitive itu. dia mengerang kesakita, kesenakan dan ke-ouchhh-an! dengan mata yang separuh terpejam dia mengerang kuat umpama mencapai orgasm sahaja lagaknya, ngehhhh!

"Zacky, zacky... tolong jangan tinggalkan saya, tolong, tolong jangan pergi..." kata cik tyraa sedih.

"Takpe... takpe sikit je ni... aduh, aduh... senak!!" dengan payah, Zacky cuba bangun semula, gagal sekali tak bermakna gagal selamanya, wah... sungguh inspiring sekali fikirnya.

konon mymye mymya
kononnya sunah
"takpe... mereka berdua ni memang nak kena...dengan kuasa bulan, kan menghukummu!!! MyMye MyMya,Sunah Mohammad!!! come to me!!!" dengan itu, satu pusaran kuasa bewarna ungu menyeliputi ruang di mana mereka berada...

tak semena-mena, dua orang dewi berdiri di sebelah cik tyraa (gitu!!! hahaha!!!). kedua-dua mereka kelihatan bercahaya-cahaya dan terapung umpama dewi perang (menipu lagi, kan!!). 

"what do cik tyraa summons us here for?" kata mymye mymya berbahasa omputih.
"yes, tell us your wish, dearie." balas sunah mohamad pula. juga dengan bahasa international itu.

"help me... help me defeat those guys!!!" kata cik tyraa juga dengan bahasa yang sama.

"them...easy..." kata mereka serentak.

"so, lets do this.. kita bako, kita bako?"

"what are you talking, I do not understand?" tanya sunah kerana tidak faham bahasa melayu.

"mind about that, mymya, sunah... lets kick butts!!" kata tyraa sedikit ganas. 

dengan itu, mymye mymya melepaskan kuasanya yang dahsyat...... yang teramat-amat sangat...  sehingga menghancurkan hampir 50% kawasan itu. sunah pula menyusul dengan hembusan power yang tidak kurang hebatnya... seluruh kawasan itu hancur sekaligus... ERL yang tidak bergerak itu melayang-layang sekali dengan Abdul Farique dan Sperma yang sudah entah ke mana perginya... begitu juga dengan Zacky aka pinky momma itu juga... cik tyraa juga sudah entah ke mana-mana perginya selepas di bantai oleh kuasa dua deity yang hebat itu...

"you think we, overdo it, sunah..."

"I think so..." 

selepas memandang kiri kanan... mereka menghilangkan diri dengan  aura ungu yang sama seperti mana mereka muncul tadi.

beberapa kilometer sebelum sampai ke stesen ERL itu.

jahn berjalan-jalan letih dengan beg galas yang lebih besar dari badannya...  dia melihat ke sebelah ada perempuan yang sama berjalan dengannya... berpakaian putih... aaaaaa~ jahn jadi seram sendiri...

perempuan itu melihat ke arahnya dengan dengan pandangan yang ganas...

"aaaa... aaaa.... aaaa... awak... aaa... han...?"

"saya bukan hantulah..."
kononnya Fariza
jahn menunjukkan muka lega... tidak sangka yang kegalauannya berjaya ditelah perempuan itu. namanya FARIZA... 

"nak balik rumah ke?" tanya jahn dengan macho sekejap.

"ha'ah..."

mereka berbual-bual sekejap, pelik juga kerana sekejap sahaja mereka sudah jadi mesra...

"Hahahaha, eh... awak, awak dengar tak tu?"tanya jahn apabila terdengar suara beberapa orang menjerit dan bunyi seperti benda besar hendak jatuh.

"ha'ah... bunyi macam... macam..." sambung Fariza.

terkejut besar mereka apabila sebuah ERL jatuh bedebuk di hadapan mereka. dan selepas itu seorang demi seorang jatuh dari langit  dihadapan mereka... ni cerita apa ni? apahal pelik sangat? 

...

Ben Ashaari menunggu orang suruhannya yang bernama Sperma itu. kerja yang dia suruh itu mesti dah gagal...

"Huh... orang suruh beli goreng pisang je!"
12 comments

Popular posts from this blog

Juliana Evans cakap dia takde adik, sepatutnya dia cakap "Aku takde adik macam tu!!!"

Hantu Kak Limah Balik Rumah

REVIEW SETIAP DETIK NAFASKU ~ DHIYA ZAFIRA