lihat dengan mata, dengar dengan telinga, selami dengan hati

Assalamualaikum semua,

lama rasanya aku tak mengadu domba... ops, salah... mengadu nasib di sini...
aku perlukan satu medium untuk salurkan rasa hati yang entah apa-apa ni...
so, kalau ada yang tak kisah untuk membaca, aku ucapkan berbanyak terima kasih...
kerana membaca luahan hati aku ni...

pernah tak terasa satu perasaan yang kosong dan kekosongan itu buat korang rasa kita ni tak bermakna...
aku tidak berkata begini in term of korang baru ditinggalkan kekasih ke apa...
cuma kekosongan yang lahir disebabkan oleh rasa sendiri, seperti orang tak kisah, seperti orang tak peduli...

aku selalu rasa macam itu...
aku cepat sangat jump into conclusion di mana aku seorang-seorang je dalam dunia ni...
sometimes, aku even lupa aku ada mak, ayah, adik, abang yang... masih ada...
jadi aku nak kembali pada keadaan sebelum aku rasa benda-benda ni semua...

jadi, aku kena lihat, kena dengar dan faham... selami perasaan sendiri...
sebab aku sendiri dah lupa siapa diri aku ni...

Comments

FatimahZahra said…
wahh , saya faham sangat2 macam mana rasa tu , selalu jugak rasa , rasa tak dihargai tak dipeduli , memang rasa keseorangan . tapi rasa tu selalu sekejap je, lama2 nanti okay :)
Mohamadjahn said…
hehe... betullah tu... tapi kadang2 terbawak2 dengan perasaan tu...
Eera Shera said…
biasa la tu jan..kdg2 kita akan rasa cm tu.rasa mcm kita kena tanggung everything sorg2. kita selalu lupa kita ada ALLAH kn? so kita x sorg2 sbnrnye..kalo kita yakin ALLAH akan tolong kita, ALLAH akan tolong kita keluar dr mslh tu..insyaALLAH..nk ckp lebih2 pun bukan tau sgt..hehe
Mohamadjahn said…
thanks kepada eera...

kawan dengan org yang kita tak kenal lagi best rasanya...
Eera Shera said…
betol..tapi kena tengok gak orangnye macam mana kan? entah2 penjenayah di alam internet ke..hahahaha

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS