serious reconstruction

Assalamualaikum semua,

Jahn di sini... sihat.?.. lama, kan tak berbelog... aduh, rasa cam jari jemari Jahn ni dah berkedut... da tak runcing lagi... ahahahaha...

okaylah, takde benda nak diceritakan pun just nak bagitahu yang Jahn akan buat editing untuk belog ini punya layout... template semua... bla bla bla, kan...bosan, kan... tetapi perlu dibuat sebab Jahn bosan dengan template lama Jahn... hahaha

itu je, so, buat masa seminggu dua ni, layout belog Jahn akan jadi sesampah yang boleh la... hahaha, so, jangan marah...

Thank you!
1 comment

Popular posts from this blog

Juliana Evans cakap dia takde adik, sepatutnya dia cakap "Aku takde adik macam tu!!!"

Hantu Kak Limah Balik Rumah

REVIEW SETIAP DETIK NAFASKU ~ DHIYA ZAFIRA