AKU TAKDE DUIT LA, WOIIII!!!!





Assalamualaikum semua, 

Omaigot!!! I feel like SCREAMING!!!
Marilyn Monroe : Arghhhh.... apa tu?!!!!
Berok: Arrrghhhh...pisang!!!!
Leonidas: Argggghhhhh...(....)....(....)....(....)....Arghhhhhhh!!!!

I feel really unmotivated right now... Tengok kerja-kerja yang berlambak-lambak ni makin buat aku sakit hati...
Jahn: aku kena gunting kertas-kertas okey!demet!!!

Orang lain dah nak dapat gaji bulan dua dah, okie! Aku punya allowance for January still takde khabar berita... ikut hati aku aku malas je nak datang kerja... malas je nak buat kerja-keja temp (temporary secretary) ni tau tak!!!

ARGHHH!!!

Company ni walupun banyak problem rasanya tak dengar pulak ada financial difficulties. Kenapalah susah sangat nak bagi duit aku, oi?!!!

Semaklah kepala otak aku camni...

Demet, demet, demet!!!

Jahn: aku dah tak tahan da ni, oiii.... cepatlah bagi cheque aku!!!Argh!!!


THE END

Comments

S Y A Z A said…
chillex ah...
ag sbln lbh jek ni..
Mohamadjahn said…
baru dapat td...alhamdulillah la...

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS