lonely night

malam tadi aku menatap gambar wajahmu
serta-merta aku jadi rindu
kerana hanya itu sahaja yang aku mampu
itu sahaja untukku...

hatiku bergetar sayu
kenapa masih aku cintakanmu
sedangkanku tahu kau dan aku
tidak akan pernah bersatu...

aku mencuba sedaya upaya membencimu
namun benar sayang, itu tidak akan pernah berlaku...

aku mencuba sedaya upaya katakan ku tak inginkanmu
namun pabila malam datang menjelma, serta-merta aku teringatkanmu...

jadi memang sebenarnya salah aku
salah kerana terdetik sukakanmu
tolong maafkan aku
ku tahu bukan perasaan ini yang kau mahu...

kerana aku juga begitu...



lonely night without you...


hmm, tentu susah, kan... kalau kau sukakan dia... dia tak sukakan kau seperti kau sukakan dia.
tentu perit, kan... nak cuba buang sesuatu yang tak nak pergi dari ingatan kau.
dan tentu seksa, kan... nak lupa apa yang selalu kau rasa, yang selalu kau kata... "itulah segala-gala"...





p/s -sebelum apa-apa just nak cakap... this one langsung takde kena mengena dengan aku...


Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS