update Jahn dan Emil : SETELAH SEKIAN LAMA!!

Assalamualaikum semua!!

Jahn: Hai!! miss me, people?
Emil: why would they'd be missing you?
Jahn: aku dah kata kau senyap je, kan? selama ni aku cakap sikit, 10 patah kau bidas, kau ada masalah apa sebenarnya?
Emil: masalah? you mean problem? me? problem... you see that?
Jahn: what?!!
Emil: a mirror, see that pathetic guy inside, yeah, that's you... he's the one having MAJOR problem right now!!

Jahn was holding a fork and a knife right now? mata dia macam dalam dan marah...

Emil: what you gonna do, stab me with a chicken chop knife? chicken...
Jahn: ouwh, you really wanna piece of me, dude...

tiab-tiba ada sebuah cahaya yang tiba-tiba terang benderang menyilaukan mata mereka berdua yang tak habis-habis nak bergaduh ni... siapakah?

ahhh... FAUZAN!

fauzan (aku lah ni) (yang sebenar) berjalan ke arah mereka yang masih takjub sekejap...

aku: korang ni tak habis-habis nak bergaduhlah...

mereka berdua hanya diam dengan mata yang terkelip-kelip sahaja...

aku: ah diam pulak! okaylah, meh sini aku nak tunjukkan satu benda, macam mana nak tunjukkan macam mana hubungan antara korang... tengok video KevJumba ni...


aku: Emil, you're the douche and Jahn, you're Kev... I mean you're alike them... not them...

selepas itu, fauzan tiba-tiba hilang macam itu sahaja...

mereka berdua were left terkebil-kebil... like damn... terkebil-kebil sahaja...

Jahn: do you think we're really like that?
Emil: I think we are...
Jahn: oh, really (pandang Emil tak puas hati?
Emil: look, I have something for you.
Jahn: what?
Emil: my dick in a box...
Jahn: why... you!!!
Emil: what?
Jahn: what? 'what' did you say! huhh, you know what? SCREW... YOU!



p/s - will they ever get to be decent friends? auuhhh!!

p/s - sorry, people but Ima big fans of KevJumba now!

p/s - oh, Happy (belated) birthday, Kev!!
Post a Comment

Popular posts from this blog

Juliana Evans cakap dia takde adik, sepatutnya dia cakap "Aku takde adik macam tu!!!"

Hantu Kak Limah Balik Rumah

REVIEW SETIAP DETIK NAFASKU ~ DHIYA ZAFIRA