LELAKI JELMAAN NOVEL

Assalamualaikum semua,

ini memang marvelous... TV3 is the best in leading soap opera... keh keh keh...

anda begitu berharga, katanya... cehh!!
cant get enough of Seth Tan... opsss, salah... Aaron Aziz? tell me, siapa je yang tak suka Seth Tan sekarang ni (aku!!!sebab episod hari ni dia dah termakan hasutan Yvonne!)...

okaylah, leave it there... selepas Nora Elena's Seth Tan... nantikan Aaron sebagai Hariz dalam Ombak Rindu bulan ini di pawagam (cehhh, ye ke bulan ni, bulan ni la, kan?) dan sebagai Ifran Ikmal dalam Stanza Cinta, sebuah novel (lagi!), hasil tulisan Nurull Halawati.

eh, memang semua hero novel akan jadi hak milik Aaron ke? wah camni ada chance lah Aaron sapu ABP tahun depan, kan... filem dan drama dia pegang semua tahun ni...

but anyway, pada Jahn, Aaron... he deserves the attention he receives now because of his talent. dia memang sangat berbakat dan memang sesuai kalau watak novel diserahkan kepada beliau...

kerana... biasanya watak-watak hero novel adalah seperti beliau... he has the right kind of face, the right kind of attitude and the right kind of build... most heroin in Malay novel akan cakap camni... "aku lemas dalam dakapan lelaki sasa itu.", "lengan kekarnya melingkar membaluti diriku yang sejuk dengan rasa hiba.", "aku hanya mampu menangis menyembam muka ke dada sasanya." kan!!!!! itu pasal lah Aaron Aziz layak diberi takhta lelaki jelmaan novel! hanya dia yang memiliki pakej lengkap... no, no, no... bukan Jahn nak kata yang pelakon lain tak boleh jadi hero novel tetapi buat masa sekarang ini Aaron adalah the most favourable.

okaylah itu je, Jahn nak cerita... jangan lupa habiskan menonton NORA ELENA 7 MALAM DI TV3 ISNIN HINGGA KHAMIS, OMBAK RINDU DI PAWAGAN BERDEKATAN ANDA DAN STANZA CINTA YANG AKAN MENGGANTIKAN SLOT MENTOR5 NANTI, OKEH!






p/s -  deyymmmnnn!! Elena dah tahu Seth adalah perogol itu, gotdemet!!!
4 comments

Popular posts from this blog

Juliana Evans cakap dia takde adik, sepatutnya dia cakap "Aku takde adik macam tu!!!"

Hantu Kak Limah Balik Rumah

REVIEW SETIAP DETIK NAFASKU ~ DHIYA ZAFIRA