BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT !

Assalamualaikum semua,

Jahn disini menemani petang and yang riuh rendah bersama kak milah, keluh kesah bersama kak esah, muram durja bersama cik senah serta seram ngeri bersama kak limah...(mengarut, kan!!)

okaylah, janga banyak hal, okeh!! mari kita mulakan segmen ini... nak join, sila kelik sini...

1) APAKAH KAREKTOR KARTUN YANG PALING KORANG MINAT DAN KENAPA?


karakter kartun yang saya minat adalah... banyak... tapi paling, kan... hmm... ni kot...






 ketiga-tiganya adalah Kurosaki Ichigo daripada Bleach...yes..ini bukan kartun, ini manga... but I like Ichigo best!!

tapi, kan... I became fond to this guy lately...

Flynn Rider... kartun gak ni, kan...kartun 3D...


2) APAKAH KARTUN PALING KORANG TAK MINAT LANGSUNG NAK TENGOK?


Stewie dari Family Guy... budak ini terlampau kuajaqqq...contoh yang tidak baik kepada kanak-kanak!!


3) Jika aku SUPERHERO ,AKU NAK JADI ...


yang ni aku suka...banyak... aku senarai, kan 10 okeh!!


oh yeah...mr. gambit!!!

my incik tony stark... playboya penegak keadilan...

kyo kusanagi!! round 1, fight!!

sape je yang tak suka Goku, habaq mai!!

HULK!!

sudah semestinya Ichigo!!
geng power rangers... korang tak nak jadi? tipu...inilah yang korang angan2kan waktu kecik dulu!!
naruto... nak jugak!!
my incik batman....
Mai Shiranui...ahahahah, nak jugak!!!!
dah mengarut sudey... tapi yangbetulnya nak jadi ni ha...


dah kata minat Ichigo, kan...hahaha!!!

Comments

senyumSOYA said…
mai shirami tu dlm KOF kan?? heheheh...(^^~
solomolo said…
family guys memang bosan...



http://solomolo.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-ajak-jadi-budak-sat.html
Pak Aji said…
salam kenal.. dtg dari blog abg ben.. har har har
Ara Farahah said…
waahh,, carto0n habiss.. eyh bkn, anime..
10 dia bagi...

http://farahahsulong.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-sat.html
Eera Shera said…
sy minat Luffy n the gang!they r from one piece!heee...sukaaaa sgggtttt!!! katun yg sy x suka..naruto..hehe..superhero??kalo sy nk jd cm Luffy..kuat,kelakar,selambe badak & kwn yg baek!
Wafiy Suzly said…
datang dari blog ben ashaari, jemput singgah blog saya ye.. huhu, kartun memang susah nak dilupakan kan? harap boleh keep in touch in blog.

http://wafiysuzly.blogspot.com

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS