no more The Curious Case of Whatever...

"haaaaaaahhhh? adakah? kau gila, Jahn! mana, boleh!! aku dah berpenat lelah siapkan episod demi episod, kau nak call it quit?!! langkah mayat aku dulu!!" bentak Emil kebenagangan.

Jahn berlalu ke dapur, sebentar selepas itu, dia kembali membawa sebilah pisau pemotong buah. disuanya bilah tajam itu ke arah Emil," nah... bunuh diri, kejap lagi aku langkah..."

Emil jadi tidak keruan. kalau ikut hati yang marah memang dia ambil sahaja pisau itu, ditikam-tikamnya dia ke perut Jahn tetapi takkanlah dia sanggup berbuat demikian. seteruk mana pun Jahn, lelaki ini sudah dianggap sebagai saudara sendiri...

"but, why Jahn? kau kata kau suka TCCOW, kau kata nak jadikan TCCOW ikon blog ni? kenapa pula nak buang dari belog ni? kenapa? aku tak faham kenapa?!"

Jahn berpaling membelakangi Emil. dia melihat ke luar jendela...

"aku perlukan masa..." jawabnya perlahan...

"masa apa? kenapa? pembaca nak kau post banyak-banyak kau dah nak give up ke? kamonlah Jahn, you're better than this!"

"Bukan!!! tak pernah sekali aku nak complain yang mereka semua menekan aku! aku pun gembira mereka sukakan TCCOW! kau jangan salah faham..."

Emil mendekati Jahn sambil menepuk-nepuk bahu kawannya itu.

"Kau rasa bersalah sebab jadikan watak-watak Kak Dhiya tak seperti yang sepatutnya? macam tu?"

"...tak, aku tahu the minute kak Dhiya give me the permission nak buat TCCOW, dia tahu cara aku lain..."

"...so? what's your problem? tell me?"

"hmmm, Emil...  aku... aku... aku... aku... aku..."

"kau apa?"

"aku ada VIVA lah esok!!! aku kena siapkan report dan research aku! dah puas hati!!!"

"lah.. tadi kata nak quit TCCOW?"

"kau gila, aku maksudkan, hari ni je..aku ganti esoklah!!"

Emil menggaru kepala... dia salah dengar ke tadi atau Jahn yang bengong? oh, Jahn nak buat presentation esok, so dia ting-tong sikit...



p/s -  harap pembaca TCCOW akan bersabar menunggu esok... Jahn minta maaf banyak-banyak tetapi Jahn had to do this... sorry semua... Jahn kesal tapi... sorry... again... sorry sorry...anyway, bahagian 6 akan keluar esok ye semua!!

Comments

dhiya zafira said…
Jahn....nasib baik akak tak ada penyakit jantung..buat lawaklah pulak...huhuhu..kalau tak dar taiping ni akak hunus pedang samurai sampai kat sana..huhu
intan abd wahab said…
huhuhuhuhu...jahn3!!!!!!...
jgn diulg ladi prkra mcm ni..nanti xpsl2 darah akak naik....
apap2 pn buat yg trbaik krn jahn psti boleh!!!....
Eera Shera said…
its ok..ktorg boleh tggu..siapkan la keje tu dulu..eeiii..suspen je...ingat betul la nak quit!

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS