BEN ASHAARI GEGAR LAGI

Assalamualaikum semua,

ini adalah entry nak join segmen Bro Ben... setelah beberapa lama...kan...

nak, join? click sini...

tak tahu lagi Bro Ben nak buat segmen apa tapi tarikh tutup is ahad ini... alah korang tengok jelah dekat belog beliau... da bagi link, kan... tak reti? nak ken ajar lagi? marah, kan....sorry... bergurau...marah...

so, tunggu apa lagi korang? pegi cekidaut belog bro Ben dan menag..eh..dia kat atakde hadiah..ini segmen ikhlas nak berkenal-kenalan lagi...

peace!!
24 comments

Popular posts from this blog

Juliana Evans cakap dia takde adik, sepatutnya dia cakap "Aku takde adik macam tu!!!"

Hantu Kak Limah Balik Rumah

REVIEW SETIAP DETIK NAFASKU ~ DHIYA ZAFIRA