novela the curious case of whatever: recap 2

Assalamualaikum semua,

Hai, Jahn mintak maaf sebab bahagian ketiga di-post lambat sangat... sehari seuntuk Jahn menghabiskan masa keluar berjalan-jalan di Sunway Pyramid dan Plaza Masalam dan PAS, kan... teman orang, kan...

so, takde masa nak online... sorry ya semua... Jahn bukan sengaja melainkan tidak berkesempatan untuk mencari lappy untuk menge-post entry ini dan setrusnya... okaylah...korang rasa apa yang tejadi selepas ini?

Hmm, Izz dan Dinie mash selamat... begitu juga dengan Fik dan Alia...

nasib Amie dan Ari sama sahaja, siapalah gerang bedebah yang menculik mereka?

Afi pula? Hmm, apakah tindakkan si Rif dan Jimmy... curious case tak? Hahahahaha!!! Whatever!!!

okaylah, biarkan minda anda bermain-main dan berlegar-legar memikirkan kemungkinan itu...hehehe...
Post a Comment

Popular posts from this blog

Juliana Evans cakap dia takde adik, sepatutnya dia cakap "Aku takde adik macam tu!!!"

Hantu Kak Limah Balik Rumah

REVIEW SETIAP DETIK NAFASKU ~ DHIYA ZAFIRA