Blogger Sepakat dari Encik Apisv2 ~ sepakat ke? macam tak je.. lantaklah, ada aku kesah!

Assalamualaikum semua,

mari sini rapat-rapat belaka-lakanya..
"thank you, lord!!" kau mampu ajar anak kau bersyukur macam ni? tipu!!
pertama-tamanya, terima kasih tidak terhingga kepada blogger Ben Ashaari kerana mewujudkan game ini,
GAME ANTARA BLOGGER 2 kerana tanpa beliau yang jinios tak hengat ni, kan.. maka natijahnya tidak akan adalah entry post yang ini, gotdemet!!(marah, kan.. pekes? bocor?)



Jahn tak nak banyak berbudi berbicara berbakul-bakul menulis entry korang tak baca pun, kan.. Jahn seterait to the point jelah..

ini haa... kumpulan kami yang biasa-biasa ajer tapi Jahn sukakannya, gandakannya (tiba-tiba, kan..) sebabnya takde sebab kenapa, just suka!! korang jangan komplen kata Jahn ni kuat mengarut dan membebel, hence the label "bebelan dan karutan", takkan nak bercerita cara nak mengebumikan jenazah dengan penuh adab, tertib serta susila lepas tu labelkan "bebelan dan karutan", kafir, kan aku kalau buat camtu, kan.. Jahanam sangat, kan.. hmm, no lah, simpanggg..

maka dengan ini Jahn mengemukan, Yang Arif (feeling-feeling loyer, kan.. padahal exam law kau fail!! oh tidak, itu orang lain!!) entry post daripada encik Apisv2, sampai sekarang tak tahu nama penuh, alamat surat menyurat, jenis darah, tanda lahir, tinggi dan berat badan, kan.. so panggil jelah encik Apisv2 sudey!!

sila kelik link bawah ini, follow beliau dan komen tau!! kalau tak ada orang pancitkan tayar kereta korang kejap lagi, lepas tu kunci kereta korang hilang, hujan lebat kilat sabung-menyabung berdentum di langit kelam bak malam tak berbintang, sudahnya.. korang doa jelah petir tu tak merenjat korang dan pokok tak tumbang atas belakang korang, kejam dan lahanat tak aku? anyway aku bersyukur kalau korang kecik hati, marah mahupun terkesima.. menandakan korang baca entry aku ni dengan penuh takjub di dada masing-masing, kan.. sudahlah, kelik link bawah ni laju-laju!! one two three... go! kejap, kelik iklan aku dulu!! okay baru bleh kelik link tersebut, selamat berbelog semua!!

BLOGGER SEPAKAT

anyway, guys!! thanks a lot of the ring!!

Comments

~nsar~ said…
sory jahn... baru nak joint ym yang shaizhar tu tetiba bos kasik urgent document kena submit dengn segera... elok dah siap tegok smeua dah update pasal group masing2.... waaaa tensen tensen...
Mohamadjahn said…
hehe..takpelah nsar, next time ad alagi...kita geng sesama ok...

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS