Entry Sebelum Tidur

Assalamualaikum semua,


Jahn di sini.. dah puas dah bagi Emil mengarut dengan korang, kan.. korang walaupun tak rindukan Jahn, Jahn tetap feeling-feeling hipokrit rindukan korang tau! betapa mulia murni tulusnya Jahn mengakui hakikat itu.. hmm, Jahn sebenarnya mengantuk gile ni.. kerja memenatkan walaupun tak buat apa-apa pun, kan.. feeling-feeling sibuk pun boleh letih, kan.. hmm, susahnya jadi pekerja swata ni!!


okaylah Jahn malas sebenarnya ni korang.. so, korang bacalah entry pilihan Jahn yang pada Jahn sangat menarik ni.. sebuah entry daripada nadiemsharmz dengan tajuk entry 4 perkara yang didahulukan oleh manusia akhir zaman yang pada Jahn membuka mata yang selama ni macam sengaja dibiar tertutup.. dan feeling-feeling malas nak fikir, kan padahal itulah yang kita buat hari-hari.. pentingkan harta, pangkat, hiburan dan kekasih.. korang setuju? aku setuju.. memang itu yang selalu aku nampak walhal aku jugak tak tersedar aku pun berkelakuan begini juga.. hmm, insaflah.. 
Post a Comment

Popular posts from this blog

Juliana Evans cakap dia takde adik, sepatutnya dia cakap "Aku takde adik macam tu!!!"

Hantu Kak Limah Balik Rumah

REVIEW SETIAP DETIK NAFASKU ~ DHIYA ZAFIRA