Tinggalkan mesej supaya aku tahu ~ jom jimat duit!

Assalamualaikum semua,
wahhhh... lama gila kan tak berpuisi perasan... ni nak berpuisi ni... sila pay attention macam korang excited giler sedangkan menyampah! sila berlakon suka, okey!




Andai masih ada kata yang tersimpan...
Cuba-cubalah kau cuba luahkan...
Andai dalam jiwamu masih lagi terasa...
jangan dibiar-biar semuanya hilang...

Andai kata-kata masih lagi mampu diucapkan...
Pastikan aku tahu apa ada dalam hatimu...
Usah tinggalkan aku sejuk dengan kedinginan...
Aku masih cinta kepadamu...

Langit malam tak pernah berbintang, saat kau hilang...
Begitulah apa yang aku rasa tanpamu...
Siangku tak pernah cerah, awan kelam selalu teduhkanku...
Namun kenapa ku tak rasa selesa...
Mungkin keranaku dah biasa dengan teriknya hadirmu...

Kini hanya sendiri sehari-hari dan hari demi hari...
Cintamu sudah makin aku tak pasti...
Andai benar engkau mahu lupakan semua ini...
Patutnya kau mesej saja di FB...

Jangan tinggalkanku sejuk dengan kedinginanmu sebegini...

Jahn: orang bercinta, berputus bagai nak rak pun dekat FB, kan... biasalah...
Emil: bodohlah sajak kau ni Jahn... ada ke mesej saja kat FB... nak bagitahu kat satu dunia ke kau dah clash?
Jahn: eh, biasa... giler glemer, kan...
Emil: Bungoks!!!


okaylah Jahn tinggalkan anda dengan sebuah entry daripada Syamin Saad di blog beliau BIJAK WANG, entry bertajuk 4 Cara Berjimat Dalam Perbelanjaan Harian (sila click tajuk sebab akan di-link terus ke entry Syamin Saad itu, yer!), semoga kita dapat meningkatkan mutu ekonomi masing-masing, InsyaALLAH! Aminnnnnn!!

Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS