Apabila intern perasan boss

Assalamualaikum semua,
kau, aku dah kata kau kena beli goreng pisang arini, kan mana goreng pisang aku? gotdemit!!tak payah nangis, jangan bagi aku tengok kau meraung lagi sebelum aku dapat goreng pisang aku, betina sundal!!
kau pulak, kan aku suruh kau ambik laundry aku!! arini aku pakai baju jiran sebelah kau tahu tak! dungun la kau!!
kau pun tak terlepas, kau...bla bla bla...
baru je peristiwa ini berlaku tau korang, hari ini Jahn menengking boss Jahn, kan... kau mampu? aku mampu!!

bukan apa korang Jahn dah tak tahan, Jahn rasa seperti binatang yang diperlakukan lebih hina daripada binatang di rumah paris hilton korang... Jahn rasa lebih teruk dariapda chihuahua haha itu...

mengarut, kan... sorry semua... tengah overdose ni... apa-apa pun Jahn memang sudah meninggikan suara dekat boss Jahn tadi tanpa sengaja (walaupun sebenarnya menipu, ye!! Jahn sengaja!!) kenapa? sebab boss Jahn feeling-feelinggggggg hipopotamus aurius telinga tersumbat, kan... kenapa orang cakap kau tak dengar betul-betul sudahnya, padan muka kau!! hahaha, kau mampu tulis camni dekat boss kau? aku mampu... sebab apa... aku bukan pekerja dekat sini, so, dia bukanlah boss aku sangat pun... kan, tetapi rasanya takde benda kot, Jahn walaupun tinggi suara  bukannya kuaajaaqqqq... Jahn cuma nak cakap "the person's calling suddenly hung up, so, I don't know who he is..." sopan, kan penggunaaan tatabahasa dan grammar Jahn? anggukkan je...



so, walaubagaimanapun dengan ini Jahn dapat rasakan yang Jahn tidak akan diterima atau diserapkan untuk menjadi pekerja di sini kerana berkelakuan luar tabii...

yer, luar tabii yakni 'INTERN PERASAN BOSS'!!

sekian terima kasih je lah!!
Post a Comment

Popular posts from this blog

Juliana Evans cakap dia takde adik, sepatutnya dia cakap "Aku takde adik macam tu!!!"

Hantu Kak Limah Balik Rumah

REVIEW SETIAP DETIK NAFASKU ~ DHIYA ZAFIRA