dia datang, dengan lenggang lenggoknya.. dia datang aku terpesona...

Assalamualaikum semua,



wah, tajuk entry camtu, kan... tak bleh blah, kan... macam haram, kan... apalagi... silalah cerca! gotdemit!! (marah, kan... hahaha!!)

apa korang rasa bila ada seorang awek chantet ini datang dekat meja korang then cakap, "en. fauzan..." sambil sengih-sengih-kau-memang-lawa-jangan-risau-muka-kau never-come-close-to-a-kerang! (maksudnya dia tu hot gilalah!!)

Jahn: apa kata kalau awek tu lari kat aku camni?
Emil: verangan mengalahkan babi hutan, kau, kan...
Jahn: di mata aku kau ibarat ini haah... tadi...
Emil: gila fakerrr B-HRM ni, sial... get a life!!
maafkan aku di atas ke-excited-an terlampau ini sebab itu baru sahaja terjadi dekat aku...!! aku bukan apa... tak sangka jer dia ada dekat ofis ni, yelah dia patutnya jauh dari sini... keje dekat other outlet then tiba-tiba datang, aku terkejutlah... hahaha...
but anyway, aku tak jatuh cinta... cuma suka melihat perempuan chantet sahaja... ahahahahahaha!!

Emil: gila...
Jahn: kau jeles kenapa, haaa? gotdemit!!
Emil: kaulah gotdemit!!
Jahn: kaulah!
Emil: kau!
Jahn: kau!
Emil: kau!
Jahn: kau!
Emil: kau!
Jahn: kau!
... and it goes on and on and on... (craps!!)

Comments

tomatoo said…
tudia.. hahhaa.. lawak2..
tomatoo said…
tudiaa.. hahahha.. sampai camtu na penangan awek tu
Mohamadjahn said…
ahahahah...segannya saya...

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS