Pemberitahuan: saya minta anda follow anda kerana saya juga nak follow anda

Assalamualaikum semua,



Jahn di sini... no post actually just nak luahkan something... Jahn percaya dengan follow dan difollow akan meningkatkan trafik dan viewers... dan dah jadi tabiat Jahn akan follow sesiapa sahaja yang follow Jahn... so, Jahn figure out yang susah nak cari mereka yang follow Jahn dekat Followers itu... tiada link untuk ke blog mereka, oleh kerana ini, Jahn tidak dapat follow anda... so, untuk membolehkan Jahn follow anda, kalau boleh silalah tinggalkan komen di ruangan komen mana-mana post... dari situ lebih senang untuk Jahn menjengah blog anda, yer!! ;-)

Comments

Mohamadjahn said…
saya juga sudah follow anda..;-)

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS