aku ni kelakar ke wei?

Assalamualaikum semua,


apacer?!! sihat?bagus... sakit?sila makan ubat... happy?cover-cover sket jangan buat yang bukan-bukan... sedih?don't be lah, chillex babe...


haaaa... itu mukadhimah, kan... prihatin sangat, kan... korang menyampah tak, sebab aku pun menyampah kat diri sendiri ni... hahahaha... no! im not stupid!!




hmm, this entry post is very special, well at least to me, no wait, semua entry post adalah special to me! but this one is a little bit special to me sebab I received something yang buatkan aku tersenyum sepanjang hari walaupun Aki Mustafa tak berenti menganjing aku, kan... menyampah, kan... tapi mood aku tak swing pun... kenapa, yer?


sebabnya, tadi I called maria... my friend yang saya kenalkan dalam post permulaan untuk hari yang baru dengan wajah ini...


chantet tak beliau? chantet kan... ahahahaha, tetapi dia bukannya macam nilah... dia baik... dia umpama ni, ha...
eh, salah... sorry maria...
suka tak, maria? suka tak? suka tak? motip 'bagaimana memupuk ksih sayang? '? ahahahahaha!!
mengarut je dah setengah page, kan... ahahaha... okaylah, Jahn dengar maria kata ikin kawan Jahn jugak... gelak guling-guling sampai juling dan kancing gigi serta terkesima dalam kepanasan membaca blog Jahn yang kurang serba-serbi ni... kelakar ke Jahn ni? Jahn rasa Jahn ni serius orangnya...


so, khas buat ikin, aku bagi gambar ni sebagai avatar kau dekat blog aku yang permai ni haaah...


lawa kau kan ikin...
mengada, kan benda camni pun nak wat post entry? tapi...


Ada aku kesah?!! hahahaha...






Jahn: thanx to Syikin Abdul Ghani... 
Emil:  dekat maria ozawa?
Jahn: thanx jugak!!

Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Hantu Kak Limah Balik Rumah

KEBAIKKAN COMPLEX CARBS